lørdag 4. juli 2009

Bildesammendrag

Et lite knippe bilder fra de siste ukene:


Utstilling på Oppdal


Bjarte og Tulla går spor

Her finner hun sårleie


NSK avd. Trøndelags utstilling:



Tulla leker med en nabogutt

Man kan ikke alltid være like søt - eller hva?!

Jeg har jobbet to dager på pensjonatet, der var borzoivenninnen til Tulla - skal si det var gjensynsglede! :D De har virkelig funnet tonen, selv om det er tre år siden første gang de møttes. Og det rare er at Seata fremdeles har de "uvanene" hun lærte av Tulla den første gangen, hihi. ;o) Skulle ønske jeg hadde husket å ta med kameraet; det er så fint å se de bade sammen, lete etter godis i gresset sammen, og å løpe sammen. Det er liksom "sommer" for meg, og det er noe av det beste med å jobbe på pensjonatet; å se det fine samspillet hundene har, å se at de trives. Mira skjønneste irsk setter var også på pensjonatet, så jeg sukker og skulle ønske jeg skulle vært der, men det blir senere i sommer.

Bikkjene mine har fått badet begge dagene, og hver gang når jeg har bestemt at nok er nok, har de stått uti vannet der og sett snålt på meg "var det virkelig alt??". Men så har jeg bare gått, og etter en stund har de funnet ut at vannet er kulest når jeg er der, så da kommer de løpende etter, raringene.

Nå gleder vi oss på fri, og håper at det blir knasende fint vær! Hundevennlig vær, that is! ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar