mandag 26. januar 2009

Hva er oddsen??

Jeg kommer hjem fra jobb, skrur på maskinen, og av en eller annen merkelig grunn skriver jeg inn finn.no. Jeg pleier sjelden å besøke siden, selv om jeg vet at mange andre gjør det, for å "følge med" - enten på hunder som selges, eller biler, eller bare gode tilbud. Jeg derimot er en ensom sjel som driter litt i hva andre gjør. Sorry.

Men i dag skulle jeg altså bry meg litt. Jeg trykker på dyr - hund - hundeutstyr, og skriver inn "hjul" i frisøket. Tanken var å se hva stellebord koster nå for tiden. Og da med hjul. Hvor tanken kom fra, må du ikke spørre om, jeg vet nesten ikke om den var der da jeg skrev "hjul" engang.. Stellebord er noe jeg tenker på ca en gang i kvartalet, og finner ut at det er skikkelig lurt. Jeg må jo ha et nå som jeg har hele to pelshunder, og det er virkelig mye enklere å stelle Tulla på bord, selv om hun er grei ellers også altså. Men jeg kommer så mye bedre til med bord - det er jo kjempeflott! Og Aynï må jo bare på bord, så enkelt er det med den saken.

Jeg rangerer søket fra billig til dyrt, og øverst popper det opp et stellebord til 1358kr. Jøss - det var da billig; håper de har flere igjen, tenker jeg. Jeg hadde nesten kjøpt et brukt til 1500kr, så lenge det hadde hjul jeg.. Så jeg trykker på linken til butikken som selger, og hva ser jeg?? Jo, de har januarsalg, og 50% på ALLE varer! Stellebordet jeg ville ha kostet riktignok ikke 1358kr lenger, og tilbudet som lå på finn var gått ut, men med januarsalg ble alt billigere likevel, og plutselig var prisen blitt 905kr!! Jeg trodde jeg skulle daue - hopper i taket og hyler og kviner. Dette var for godt til å være sant, og jeg tror skjebnen eller noen må ha ledet meg inn på dette. Nå er det i alle fall bestilt, så får vi håpe det var nok igjen til at det ble et på meg også. Sånn er det med førstemann til mølla-opplegg. Krysser fingre for at jeg er heldig - føler meg i alle fall SUPERheldig akkurat nå!! Dette kan ikke være tilfeldig! :D Merkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar