torsdag 15. januar 2009

Møkka-humør!

Bloggen har fått nye farger. Jeg ble lei av baby-blå, og følte for noe litt mer feminint. I tillegg passer fargene bedre til hjemmesiden jeg holder på å lage. Ja, du leste riktig - jeg holder på å lage ny hjemmeside. Har lenge vært misfornøyd med den jeg har, og har aldri funnet noe jeg egentlig liker. Hjemmelagde hjemmesider med masse frames osv har aldri vært min greie, så å sette meg inn i Dreamweaver eller Frontpage har ikke vært noe alternativ. Men nå holder det på å bli - ha bare litt tålmodighet med meg! :o) Det er mye mulig jeg flytter bloggen også, men adressen vil være den samme: klikkerhund.no . Hjemmesiden beholder selvsagt også adressen sin spaniel.no .

Ellers er humøret på bunn for tiden - jeg er møkka lei og sur. Egentlig vet jeg at jeg ikke er sånn, men noe - hormoner og stoffer i hjernen - forteller meg at jeg skal være sur og irritabel. Så da er jeg det dessverre. Beklager til alle det har gått utover.. Det ble litt bedre av å gå en tur med Line i går - endorfiner kalles det vel?

I går begynte jeg å strikke en genser-sak til Aynï som hun kan bruke når hun ligger i bilen på kalde dager. Hun er en frossen sjel som elsker å ligge varmt (gjerne under dyna sammen med meg, så der er vi jo ganske like), så hun blir sikkert glad for en varm, rød og hvit genser. Hvis jeg får det til da.. Det er nemlig sju-åtte år siden jeg strikket sist, så jeg måtte google hvordan jeg skulle legge opp masker..! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar