fredag 19. juni 2009

Opptrapping til helgen

Jeg lovte jo å blogge om blodsporkonkurransen, så da må jeg vel gjøre det! ;p Føler egentlig at jeg har sagt ganske mye i kommentarene under resultatene, så hva mer er det å tilføye?

En koselig helg var det i alle fall; sosialt som vanlig i spanielgjengen; både jeg og Bjarte trives godt der. :o)

Ellers er det opptrapping til utstilling i helgen, da er det Tulla som skal til pers. Aynï er fortsatt uferdig, så hun får vente til neste helg. Ikke at jeg tror hun blir ferdig til da, haha, men jeg hadde allerede meldt henne på til Cairn Open Show på fredag før jeg fant ut at jeg ikke skulle stille henne på en liten stund fremover. Håper det også blir koselig.

Blir spennende i helgen i alle fall; 21 springere påmeldt begge dager. Tulla er klippet og stusset her og der, og jeg håper hun blir seende presentabel ut. Vanligvis føler jeg at ørene får jeg bra til, mens potene er det verre med, men denne gangen ble det motsatt! Doh, og så nå som vi skal være ute i gress hvor poter ikke synes så godt. Jaja, blir lite klipping til neste helg da i alle fall! NKK har 65 påmeldt springere, og NSK har 56. Det er rekord, og kjempebra!! :D

I går la Bjarte et spor til Tulla som hun skal få gå i ettermiddag før jeg tar badingen. Ellers håper jeg på overskyet vær i helgen; greit nok å løpe i ringen i, og greit for de hundene som må sitte i bil under utstillingen. I fjor (eller forfjor?) var det i alle fall forferdelig varmt, og det var ikke noe særlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar