onsdag 9. desember 2009

Løpetiden er her!

De var så rare i går; snuste så mye på stumpen til den andre, spisset ørene og logret flørtende. Typiske tegn på at løpetiden nærmer seg. I dag gjorde de det samme og de begynte å leke veldig "flørtete", og jeg tenkte at jeg skulle sjekke om jeg kunne se noe blod. Aynï var først ute for "sjekk" - var det virkelig noe rødlig jeg så der? Måtte hente dopapir og trykke; joda, et fint lite rødt merke kom! Oioioi! Da følger nok Tulla like etter tenkte jeg! Sjekket henne også selv om jeg ikke forventet å finne noe, men jammensann - der var det også blod gitt! Snakk om å være samkjørte!! Men spesielt hoven var vel ingen av de, så det tegnet er tydeligvis ikke så stabilt hos mine.

Nå er jeg kjempespent! Jeg forventer at hun står om omtrent en uke - da blir det Sverigetur på oss! ;o) Det kribler, tankene som raser gjennom hodet mitt er i alle fall ikke relatert til faget jeg skal ha eksamen i på fredag!

Når det gjelder tidspunkt så er det ikke det aller verste - det verste tidspunktet ville vært denne uken; for jeg har tre eksamener (man, ons, fre) og det ville vært en smule vanskelig å droppe de.. :p Neste uke har jeg fem dagers jobbing, men de håper jeg å få klare å bytte bort. Ellers skulle jeg vært på pensjonatet, men der må noen andre ta jobben.. :/

2 kommentarer:

  1. Hoj hoj, så spennende!! Kjekt at du tar hele denne runden rett før meg, så vet jeg hvem jeg skal ringe når jeg lurer på noe, he he. :-D
    Lykke til med eksamener og du får holde meg oppdatert på hvordan det går i Sverige!
    Kjempespent hilsen fra Tone og co.

    SvarSlett
  2. Så spennende!
    Masse lykke til :o)

    SvarSlett