søndag 9. desember 2007

Dekk-trekk

I dag har vært en sånn passe grei dag. Tulla har trukket dekk i 20 min, og løpt/dratt med spark i 20 minutt. Hun var skikkelig flink da hun trakk dekket, og bryr seg minimalt om lyden av det. Av og til går hun fot mens hun trekker og kikker opp på meg, så da er det sikkert ikke så ille..! :D Prøver å få henne til å slutte med det da, og heller legge seg i selen og få en god arbeidsstilling. Og det gjør hun da også innimellom. Faktisk går hun mest sånn og legger seg i selen, hodet litt ned og tråkker fremover. Sparken tror jeg blir rene kondistreningen for henne, ikke noe muskeltrening slik som dekk-trekkingen er.

Ellers har vi trent litt på omvendtlokking, kost oss inne med ny-ovnen og 27 grader, mens minusgradene kryper under 10 utenfor. Tulla er jo med ut i hagen når jeg har bissniss der å gjøre, og rare hun altså; hun finner på at hun skal sette seg ned på den kalde holken som er der, og kanskje aller helst legge seg ned..! Snakk om å tigge! Noen eiere klager over at hunden deres ikke vil sitte på vått gress, mens jeg går og bekymrer meg for om hunden min kan få urinveisinfeksjon av å ligge på is.. merkelig verden vi lever i..

Har fikset litt på hjemmesiden og fått nye bilder på fremsiden og Tullas side. Prøver å få et nytt galleri-system til å fungere, men mine datakunnskaper er ikke ubegrenset, så jeg håper å få litt hjelp til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar