søndag 2. desember 2007

Haploidiploidiiii!!

I dag har jeg jaget en løs hest, og den har jaget meg. Sleivspark kom, mest fra hesten kanskje.. Og litt hopp og sprett og sprell (les: steiling og bakkuttspark). Og i går så jeg to elg 40 meter unna, og i dag gjorde det ingenting; for jeg hadde nettopp fanget en 800kgs varmblodshest, så en liten 500kgs åringselg eller to ville vært barnemat! Jeg ble jumpet i leppa av en schvær schæferhann, men han virket på en måte snillere enn sist jeg møtte han. Jeg har stått og trampet nedi møkka-kjelleren, og jeg har kjørt bilen nesten i grøften. Jeg har "fanget" inn minst fire hunder som stakk sin kos, og tærne mine er gule etter at 4mnd gamle Thyra(nn) har hengt i de. Kaffebesøk hos noen jeg ikke har snakket med på aldri så lenge, hvor vi pratet hund. Gått tur med fem hunder (ikke inkludert stakkars Tulla). Hapoidiploidiiii er ordet som ljomer gjennom hodet mitt, jeg er lykkelig over at mating systems var det jeg trodde det var. At jeg vet at R0 = lamda eller hva poker det heter. Nt= NoYt lx, og mx og lxmx og hoppladilada..

Summa summarium: jeg holder på å bli tullerusk av eksamenslesingen, og i tillegg har jeg passet kennelen (18 hunder + 2 hestedyr) i går/dag. Eksamen er på tirsdag. Og torsdag. Fins det medisin mot denne galskapen, takker jeg gladelig ja til sju brukerdoser!

1 kommentar:

  1. Har De pådrevet Dem hysteri, min venn? Kanskje en katharsis, eller en mild hypnose kan hjelpe Dem? Tikk-takk, tikk-takk..

    SvarSlett