torsdag 9. april 2009

Å, så sliten!

Jeg får ta en lengre oppsummering av hva vi har gjort etter helgen, i dag er jeg dausliten etter å ha vært ute og fartet siden før elleve: først en to timers skitur med Aynï, deretter en kjapp lunsj hos foreldrene mine, hjem og plukke opp Tulla for å gå på halvannen times tur med Line og gutta, deretter hente hundemat og så kjøre hundene på kennel - vi skal nemlig til Riga i helgen!! :D Så har jeg såvidt pakket, men kjenner at skulderen min er ødelagt etter skituren eller da jeg falt på isen, eller noe sånt.

Som påskegodis har jeg lagt ut fire album på hjemmesiden som dere kan titte på mens dere venter på mer nytt herfra. :o) GOD PÅSKE!!

1 kommentar:

  1. Utrolig herlige bilder av hundene som leker, og 'hoppe etter snøball bilder av Aynï :o)
    Håper dere har kost dere på ferie!

    SvarSlett