fredag 6. februar 2009

Galleriet er herved åpnet + en liten turhistorie

Da har jeg lagt ut alle albumene i galleriet. Det er en hel del nye album der som aldri har vært publisert før. Dessverre fikk jeg noen problemer under opplastingen, så noen bilder eller thumbnails mangler. :o( Skal fikse det så snart jeg får tid.

Ellers har jeg og hundene vært på tur i over to timer, så nå er samvittigheten god! :D Aynï løp til tider løs, og ved en anledning havnet hun bak meg, hengende i båndet som hun halte og dro i for harde livet. Plutselig slipper hun, jeg stopper og snur meg, og der kommer hun løpende mot meg med en pigg i kjeften! Jeg hadde mistet piggene under ene skoen, og flinkeste terrieren apporterte! :D Sånn går det når man har en hund med lekelyst og gjenstandsinteresse, mens spanielen hadde mest jaktinstinkt, så hun fikk ikke løpe løs så mye i dag. Derimot var det flott å få litt drahjelp opp bakkene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar