fredag 13. mars 2009

En relativt normal uke

Hva er en relativt normal uke med hundene? Det kan nok variere en del ut i fra hvem man spør, men denne uken føler jeg har vært nesten normal for vår del, så her kommer et kort referat:

Lørdag: Daff dag, jeg var på jobb hele dagen. Utstillingstrening på Tulla.

Søndag: En times skitur. Utstillingstrening på Tulla.

Mandag: Daff dag. Litt utstillingstrening og pelsstell på begge to, Aynï ble litt nappet (første gang etter valpetiden at jeg prøver meg litt selv).

Tirsdag: Halvannen times tur. Tulla trakk relativt greit nesten hele veien. Aynï løp endel løs, Tulla løp også litt løs. Utstillingstrening på Tulla.

Onsdag: To timers trekk-tur med Line og "gutta boys". Tulla hadde veldig god intensitet nesten hele veien. Aynï gikk som hun ville, men i bånd. Pelsstell - Tulla ble stusset, Aynï ble bare kammet.

Torsdag: Daff dag. Utstillingstrening på begge to. Ingen lang tur.

Fredag: Foreløpig en to timers tur, Tulla trakk rimelig bra nesten hele tiden. Aynï løp masse løs, Tulla løp også løs en halvtime. Blir sikkert litt utstillingstrening på Tulla i dag også.

Kommentar: Vanligvis pleier jeg å gå tur oftere enn annenhver dag. Det er egentlig sjelden jeg ikke går tur, men innimellom kommer det perioder hvor det ikke frister så mye (pga været) eller jeg rett og slett ikke har tid. Utstillingstrening driver jeg med i perioder før en utstilling. Agilitytrening er også kun i "rett" sesong, men lydighet trener jeg oftere enn jeg har gjort denne uken! ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar