tirsdag 4. mars 2008

Boksejuks

Bjarte har vært knallflink de to siste dagene, og satt livet til innsats på å gjøre ferdig banen. Nå, endelig er det gjort, og vi kan begynne å trene "skikkelig" spesialsøk hjemme! :D Kom fra jobb i kveld, og tenkte at nå skulle jeg ta første søket; jeg har jo noen lik liggende, hehe..

Jeg begynner å sette bokser i banen, og plutselig oppdager jeg at jeg har bare kjøpt tre par av småboksene! Jeg trenger seks! Det er seks hull i banen, og siden boksene blir kjøpt i par tenkte jeg at det jo ble seks. Neida, matten min er ikke såå dårlig, men problemet er at lokkene på boksene er forskjellig.. blæh! Men vi skal til Trondheim i morgen, så vi får satse på Biltema da, og krysse fingrene for at de har minst tre par igjen. Dermed blir det første skikkelige søket i hjemmemiljø i morgen.

Tulla skjønte også hva det var Bjarte hadde stelt i stand; hun snuste på banen, og snuste nedi hullene, så det er tydelig at hun skjønte det var en bane. Puh! Jeg var litt redd for at hun ikke kom til å skjønne det, for vi har hatt noen slike problemer tidligere. Bjarte har laget flere minisøksbaner nemlig, og de har da slett ikke vært noe snuseobjekt! Det var nye hjemmelagde leker som hun skulle dytte og krafse på, hoppe og stå på.. Flott å se at dette fungerer! Foreløpig i alle fall.. ;o)

Hun er forresten flink til å ta homeopatimedisinen sin. Jeg leste bakpå resepten at man helst ikke skulle være borti med fingrene, noe som gjør saken litt vanskelig. Men etter litt strev får jeg da tre små kuler i lokket på krukken, og så heller jeg de inn i den åpne munnen hennes, noe hun syns er helt OK. Jeg fortsetter å bli overrasket over alt jeg får gjøre med henne; hun er den rake motsetning til Casper på dèt punktet.

Nå gleder vi oss bare til i morgen, for da skal vi søke etter lik!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar