tirsdag 18. september 2007

Blogge-problemer

Jeg vil bare beklage at bloggen ser litt rar ut for tiden. Det er ikke avsnitt i innleggene mine, noe som det selvsagt er meningen at skal være. Jeg skriver med avsnitt, men når det publiseres, kommer ikke det frem.

En annen ting er MH-skjemaet som er lagt ut; alle rutene vises ikke nødvendigvis i Internet Explorer (kommer litt an på, muligens skjermstørrelse eller noe annet), men i Firefox tror jeg alle fem rutene bortover skal vises helt ok. Jeg har ikke fått tid til å rette opp i dette enda, og får heller ikke tid i dag, men skal få gjort noe med det så snart som mulig.

Hvis noen har tips til hva som er gjort feil, tar jeg imot tips med takk :o)

Jepp, jepp! Da er avsnittene fikset! Sånn går det når man krysser av i hytt og pine på ting man ikke har snøring på..! ;o) Hehe.. Skjemaet har jeg ikke kunnskap nok til å gjøre noe med, anbefaler de som ikke får sett alle fem rutene om å åpne bloggen i en ny nettleser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar