torsdag 20. september 2007

Reiseplaner

Tulla var ikke spesielt høy i hatten i dag da jeg begynte å pakke til henne, men ikke til meg. Hun ville helst ikke bli med ut (der er jo bilen, og bilen kan jo ta henne med til steder hvor jeg kan forlate henne når jeg har pakket til henne og ikke til meg), men etterhvert lusket hun seg ut døren. Kjørte til Buvika og hundepensjonatet hvor hun skal være til over helgen, antageligvis tirsdag. Først var hun ekstremt kontaktsøkende, hoppet opp og krafset på meg, før hun begynte å furte og overse meg og skulle slett ikke være med meg i det hele tatt! Merkelige lille hunden min..!

I morgen skal jeg på forelesning på skolen, før jeg tar toget til Oslo. Foredrag med Bob Bailey skjer liksom ikke så ofte at det er noe man har råd til å skulke! Tror og håper det er verdt å få med seg, og jeg gleder meg kjempemye! Kommer vel et aldri så lite referat her i bloggen, kjenner jeg meg selv rett.

Tulla har forresten begynt på en pelskur, og nå har jeg fått flere kommentarer på at pelsen hennes er blitt så fin, så jeg tror jammen at den virker! :o) Glemte selvsagt å sende med boksen med skinke som jeg pleier å pakke tablettene inn i, men Trude finner nok på noe lurt.

Søndagskvelden tar jeg natt-toget tilbake til Trondheim igjen, og dumme meg har selvsagt klart å ikke bestille sovevogn. Det vil si at jeg må sitte i et sete og prøve å sove, men jeg skal jammen spørre konduktøren om det er blitt noe ledig, sånn at jeg evt får sovet litt bedre.. Hvis toget er i rute, kommer jeg til Trondheim sju på mandagsmorgen, og skal på forelesning i biologi kl åtte.. *blæh* Etterpå skal jeg på jobb fra fire til ti, noe jeg selvsagt ser frem til med glede! *not*

Mandag kommer til å bli en grusom, grusom dag, spesielt hvis jeg havner i vogn med fulle folk som skal kose med meg, noe jeg dessverre har en tendens til å gjøre når jeg tar natt-toget. Blir veldig merkelig å ikke ha med hund på toget, tror nesten ikke jeg har tatt toget uten hund før! Og så blir det litt ensomt om natten, når jeg ikke har en vofs å krølle meg sammen med. Mandag blir som sagt en grusom dag uansett. Og det er vel en grunn til at jeg henter Tulla på tirsdag og ikke på mandag, for å si det sånn.

Tror jeg har fått pakket det meste nå, men jeg glemmer alltid noe uansett, det er jo bare typisk. Må prøve å få meg litt søvn før det braker løs i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar