torsdag 11. oktober 2007

Bildene på flytur

Å, så lenge det var å vente på svar i dag! Faktisk fikk jeg ikke svar før halv seks, en halvtime før de stenger. Det er noen nervepirrende timer det! Og strengt tatt er de ikke helt over enda; bildene ble sendt til Oslo i dag for ekspertvurdering. Svaret får vi om ca fem dager. Med eller uten helg, lurer jeg på? Og med eller uten postgang? I verste fall er det fem virkedager etter at de har mottat bildene, noe som faktisk kan si neste mandag, om over en uke!

Nei, skal slutte å være så pessimistisk. Håper jo på det beste, men det lover jo ikke bra at de må sendes. Tror jeg i alle fall.

Men frem til vi får noe svar, prøver vi å leve som normalt på et vis. Ikke ta noen sorger på forskudd (selv om det raser en masse tanker gjennom hodet mitt), og så får vi bare komme oss gjennom det. Akkurat nå later vi som om det ikke har skjedd, så vi har gått en litt lengre tur i dag i regnværet. Litt kjedelig egentlig. Verken jeg eller Tulla gadd noe særlig av noen ting, men vi kom oss i alle fall ut!

Hun er dusjet etter alle kunstens regler også, og nå er hun jammen også klippet. Må vel ta noen siste hårstrå som en finpuss, men ellers tror jeg det ser ok ut. Potene får jeg aldri til uansett hvor mye jeg prøver eller ikke prøver, de er bare håpløse! Skal se om jeg ikke får ordnet meg et lite privat poteklippekurs! Bakpotene går sånn noenlunde ok, men frampotene er dømt til å mislykkes!

Vel, vel, nå holder vi på å lage tonnevis av godiser til helgen; spesialsøk og feltsøk. Gleder meg, og håper at Tullas lille skade ikke kommer i veien for morroa. Skal heller takle litt dårlig vær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar