søndag 18. januar 2009

Et lite blogginnlegg

Genser-saken jeg begynte å strikke på til Aynï er blitt ferdig. Til å kun ha strikket etter øyemål, pluss det faktum at jeg ikke har strikket på sju-åtte år, så ble den neimen ikke så verst, men likevel helt ubrukelig. Så nå har jeg begynt på en ny en, og både håper og tror den blir mye bedre enn den første. Og aller helst bør den bli brukelig også.

Siden jeg har forandret fargene i bloggen, vil jeg gjerne ha kommentarer på det, spesielt dersom det er vanskelig å lese. Jeg har ganske godt syn, så jeg plages sjelden av sånt, men hvis noen har innvendinger setter jeg pris på å få høre de, og eventuelt forslag til endringer. :o)

Jeg holder som sagt på å lage ny hjemmeside, så jeg har fjernet linkene til de sidene som er nede på hjemmesiden. Ingen vits i at det ligger døde linker i menyen.. ;o) Den nye hjemmesiden forventes å være oppe og gå i løpet av den førstkommende uken, dersom alt går etter planen. Adressen vil fremdeles være spaniel.no - enkelt å huske!

Ellers er ting litt kjipe. Jeg forventer at det blir begravelse i løpet av de neste to ukene.. Den siste av mine besteforeldre, Farfar, holder på å takke for seg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar