tirsdag 17. februar 2009

Tid ønskes!

Ah! Da har vi kommet hjem fra trekktur med Line, Fenris og Frost. Deilig å bli trukket av en ivrig Tulla, selv om jeg fikk litt sting innimellom, men det er vel straffen for å spise middag rett før man drar ut.. ;o) Bursdagsbarnet var selvsagt også med, med dress og det hele. Det er ikke så lenge siden hun ble nappet, så ulla ligger lett tilgjengelig for nysgjerrig snø. Akkurat nå er hun ti ganger verre enn Tulla, som ikke har gått med dress på ganske lenge.

Ellers har vi vært en tur til Selbu på redaksjonskomitèmøte for å legge slagplaner for våren. Jeg føler jeg har mye å gjøre - eller i alle fall mye jeg skulle ønske jeg kunne gjort - men dessverre så kræsjer det aller meste, og jeg må prioritere obligatoriske ting. Er spent på å se hvor mye vi får konkurrert i agility i år; det lover ikke bra! :/ Men jeg er i alle fall ganske full-booket allerede frem til august. Etter det roer det seg heldigvis -eller dessverre, ned.

Jeg har jo som mål å stille Tulla mer i år, og også konkurrere mer i agility enn vi har gjort før, men det er neimen ikke så enkelt som det høres ut! Og det til tross for at det nokså sikkert blir betydelig mindre jobbing på pensjonatet enn hva det har vært de siste tre årene. Typisk at "alt" skal skje samtidig - hvorfor kunne jeg ikke bare ha èn interesse innen hund, for eksempel bare agility eller bare utstilling; da hadde det vært mye enklere å velge! I tillegg skal man gå kurs, man skal jobbe og man skal ha ferie.. Sukk.. Men det er aller mest morsomt, da!

På årsmøtet for Spanielklubben avd. Trøndelag ble jeg valgt som leder for klubben, og det er jo også et verv som absolutt krever sin kvinne. Jeg håper at det blir både givende og lærerikt. :o) De to fagene jeg tar på universitetet i vår er fag som behøver mer jobbing enn jeg er vant til, så der går det jo også endel tid med. Hadde bare døgnet hatt flere timer (spesielt på kvelden), og uken flere dager, for ikke å snakke om flere helger i året - da hadde jeg kanskje rukket over halvparten av de tingene jeg vil være med på i alle fall?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar