mandag 14. juli 2008

Stikkord

Stikkord:

  • opptil 25 hunder i helgen, pluss mine egne to som alle sammen skal ha sine turer og generell aktivisering og lufting
  • tett do på torsdag
  • som førte til tett vask på fredag
  • som førte til tett dusj en gang imellom der
  • som førte til tette rør i hele huset
  • så kom rørleggeren og helte i noe flott nedi slukene
  • så sprutet det kloakk opp langs veggen
  • og vasken og doen var helt fulle av kloakkvann
  • så rant det ned etter ett døgn, så da tørket det - flott med mørk brun dass og vask
  • så kom en annen rørlegger og staket rørene
  • i dag var det plutselig oversvømmelse i kjelleren med kloakk og vann
  • for det viste seg å egentlig være full septiktank
  • tørket opp nesten 90 liter vann
  • og vasket bort kloakken, i alle fall det meste
  • tisser ute for tiden (jeg er blitt stueren)
  • opp kl 0600
  • hjemme igjen ca 2340
  • mellom der en gang skal jeg dusje, sove og kanskje spise litt
  • nå kan jeg "slappe av" med "kun" 18 hunder, pluss mine to
  • 5 års bryllupsdag på lørdag som var
  • kjennes ut som om jeg har promille i noe både om morgenen og om kvelden når jeg kjører hjem - det kan umulig være sunt?
  • er dødelig sliten, tror neppe jeg overlever. Farvel.

1 kommentar:

  1. jøsses. herved ingen klaging fra meg over xx stk hylende barn. Septiken her var også full, den nøyde seg med å gulpe litt... Herlighet, jeg angrer på at jeg leste dette før leggetid. Får vonde minner om da vi hadde kjelleren full av denne herlige, duftende, brune massen. USJ, jeg føler med deg, virkelig.

    Men.. nå kan det umulig bli værre...?

    SvarSlett