søndag 21. september 2008

Helgen var ikke helt på min side

Det er visst ikke så mye som går min vei for tiden.. I går skulle Tulla egentlig på FA, men den gang ei. Den hadde visst blitt flyttet til neste helg, men det visste ikke jeg. Men neste helg skal vi på agilitykonkurranse, og da kan vi jo ikke delta på FA! Skikkelig synd, for jeg hadde gledet meg kjempemye. Endte opp med at jeg tok på meg ekstrajobbing i stedet. Tror nesten at jeg dropper FA, og heller prøver å få til en korning i Sverige. Hvis hun får bli med da. Holder på å sjekke opp i det, siden hun ikke står på listen over brukshundraser. Skjønner jo hun ikke kan få noen tittel uansett hvordan det går, men jeg ville blitt veldig glad om hun fikk stille på selve mentaltesten.

Aynï var på valpeshow i dag, og det gikk så som så. Hun gikk stort sett greit, men hadde litt problemer med å konsentrere seg når vi plutselig måtte gå bak noen. Fikk rødt, og endte opp som nr 2 i klassen 6-9mnd tispe. Grei nok kritikk som ligger under utstillingsresultater på siden hennes. Dro nesten med en gang vi var ferdige i ringen. Utstilling er skikkelig kjedelig syns jeg. Selvsagt morsomt om man vinner og går videre, men stort sett bare gørr.

Egentlig har jeg bare lyst til å gå en lang tur i det fine været, så det skal jeg gjøre senere i dag. Bjarte har lovt å bli med; han må bare bare først. Fikse bilen eller noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar