onsdag 26. august 2009

Gårsdagens sykkeltur

Heh.. her må det trenes..! Tulla er i betydelig dårligere form nå enn hun var før sommeren. Ikke så rart kanskje, men sånn er det nå. Jeg syklet ca en mil i går, og hun trakk betydelig mindre enn hun har pleid å gjøre, og jeg måtte bremse mye mindre enn jeg har pleid. Så det er bare å henge i og trene! For all del; hun var ikke sliten og hun kunne klart en lengre distanse, og hun holdt seg alltid foran sykkelen, og hun gav skikkelig på når jeg ba henne om det, men at hun har fått lite trening i sommer av diverse grunner gjør selvsagt sitt til at hun ikke er så sprek som hun var - men det skal hun bli! ;o)

Jeg har hatt problemer med at selen har sklidd, noe som har ført til at hun har trekt skeivt, så jeg har kjøpt en ring til å ha på festet på selen, og i går husket jeg endelig å feste på den før jeg satte av gårde. Det hjalp ganske mye, men den er litt for stor, sånn at kroken på båndet setter seg fast i ringen og fører til at den ikke glir, og dermed er problemet tilbake igjen. Må kjøpe meg nytt strikkbånd uansett, og da skal kroken være stor. :o)

I dag skal vi på tur med Line og gutta, men jeg har noen pølser i kjøleskapet som må brukes opp før vi reiser på agilitykonkurranse, må pønske litt på hva jeg skal bruke de til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar