torsdag 11. juni 2009

Badetur igjen

Da har vi gått en mil med innlagt badepause. Tulla trakk hele veien, dog var hun litt ujevn i intensiteten, men tidvis var hun veldig bra. Prøvde å gå en ny vei vi ikke har gått før, men som viste seg å være en skikkelig omvei og nesten også bomvei! Men fin var den, det skal den ha; naturskjønt med mosekledd bergside ned mot en sildrende svart bekk.. sukk, skulle hatt med kamera!

Hundene svømte godt som vanlig. Skulle hatt med kamera her også, for når hundene kom løpende mot meg med sola bakfra, så man alle dråpene som sprutet ut i luften rundt de - hadde vært knall å fått på minnebrikken!! Dessuten hadde det vært gøy å fått et bra bilde av Aynï i vannet, men jeg tror ikke det er sånt som kommer godt nok frem på film. :o(

Ellers lite nytt å meddele annet enn at jeg får forferdelig fort sting. Hvis noen har tips til hvordan jeg skal unngå det, så tar jeg imot med åpne armer! :D

Nå skal vi snart ut å gå spor, håper Aynï fortsetter i samme spor (haha!) som sist, og at Tulla fortsetter å ha fin fremgang. :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar